Zintegrowana lupa stomatologiczna Dragonfly firmy Orascoptic sprzedawana przez Optical ID

Optical ID > Gwarancja Orangedental

Gwarancja Orangedental

Logo firmy Orangedental produkującej lupy medyczne
I. Gwarancja Orangedental
  1. Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia towarów pod kątem oczywistych wad oraz ich kompletności, w szczególności co do rodzaju i ilości, niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 10 dni od dostawy oraz zgłoszenia wszelkich odchyleń do Orangedental na piśmie w tym samym okresie. Decydujący jest odbiór zgłoszenia wad przez Orangedental. Ukryte wady muszą być zgłoszone Orangedental niezwłocznie, ale nie później niż dwa tygodnie po ich odkryciu, w formie pisemnej.
  2. Jeśli klient nie zgłosi wady zgodnie z punktem 1, dostarczone towary uznaje się za zatwierdzone z powodu braku zgłoszenia wady.
  3. Orangedental ma prawo według własnego uznania usunąć wady objęte gwarancją poprzez bezpłatną naprawę lub wymianę wadliwej części lub całego towaru. Klient udostępni Orangedental niezbędny czas i możliwość na przeprowadzenie naprawy lub wymiany.
  4. Jeśli Orangedental wymieni części, usunięte części stają się jej własnością.
  5. Jeśli usunięcie wady objętej gwarancją przez naprawę lub wymianę nie powiedzie się, klient może, według własnego uznania, odstąpić od umowy lub zażądać odpowiedniego obniżenia ceny.
  6. Roszczenia z tytułu gwarancji przysługują wyłącznie kupującemu i nie podlegają przeniesieniu.
  7. Okres przedawnienia rozpoczyna się wraz z dostawą towarów i kończy rok później. W przypadku naprawy lub wymiany towaru okres przedawnienia nie rozpoczyna się na nowo.
  8. Sekcje 478 i następne niemieckiego kodeksu cywilnego pozostają nienaruszone.
  9. Orangedental nie ponosi odpowiedzialności za wady i ich skutki, które powstały lub mogą powstać w wyniku naturalnego zużycia po dostawie, niewłaściwego użytkowania, czyszczenia lub konserwacji, nieprzestrzegania instrukcji konserwacji, obsługi lub podłączenia, korozji, zanieczyszczeń w dostawie powietrza lub chemicznych bądź elektrycznych
II. Odpowiedzialność
  1. Kupujący ma prawo do roszczeń o odszkodowanie tylko wtedy, gdy szkoda została spowodowana celowo lub rażącym niedbalstwem ze strony Orangedental, jej prawnych przedstawicieli lub pomocników. W przypadku rażącego niedbalstwa ze strony pomocników i w przypadku naruszenia obowiązków, których spełnienie jest niezbędne do prawidłowego wykonania umowy i na których przestrzeganie klient może regularnie polegać (tzw. obowiązki kardynalne), Orangedental ponosi odpowiedzialność tylko za typowe, przewidywalne szkody.
  2. Powyższe ograniczenie odpowiedzialności nie ma zastosowania w przypadku uszkodzenia ciała, życia lub zdrowia.
  3. Odpowiedzialność zgodnie z przepisami ustawy o odpowiedzialności za produkt i innymi obowiązkowymi przepisami ustawowymi oraz wszelkie udzielone gwarancje pozostają nienaruszone.
Wszystkie produkty objęte są standardową gwarancją wynoszącą:

Opt-on – 2 lata, obowiązuje od 01.05.2024r.
Spot on – 2 lata, obowiązuje od 01.05.2024r.
Spot-on batteries – 1 rok, obowiązuje od 01.05.2024r.

Źródło: www.orangedental.de